Vakanties

1998 – Ethiopië
Toen ik twee jaar was ging ik voor het eerst in mijn leven met mijn ouders op vakantie naar Ethiopië(geboorteland van mijn ouders). Het was de ontmoeting met alle familie, er werd een groot feest gegeven met veel eten, drinken en gezelligheid.

2000 Ethiopië
Dit was het millennium waardoor ik en mijn ouders perse terug moesten naar Ethiopië voor een van het grootste feest in de geschiedenis. Het was wederom een fantastische ervaring.

1779735_403980246412569_659723684_n

2001Hoek van Holland
Samen met mijn ouders en een kennis gingen we naar Hoek van Holland. We sliepen op een camping en deden een aantal activiteiten. Helaas kan ik hier niks van herinneren omdat het zolang geleden is.

2004 – Zweden
Ik heb in mijn eentje naar zweden per vliegtuig gerezen naar familie. Het jaar ervoor kwamen ze naar Nederland dus wou ik Zweden ook eens bezoeken. Ik heb een geweldige tijd gehad met mijn neefje en nichtje.

2005 – VS (Dallas)
Samen met mijn moeder ben ik gerezen naar het grote America. We bezochten mijn twee tantes en andere familie/kennissen. In het vliegtuig terug naar Nederland heb ik alleen maar zitten huilen omdat ik het zo leuk vond!

2005 – Zweden
Na mijn bezoek in Zweden is mijn familie wederom uit Zweden naar Nederland gekomen. Daarom gingen we dit jaar nogmaals maar nu met mijn moeder naar Zweden. Deze vakantie was minder leuk omdat het winter en het ijskoud was.(-30)

2007 – Luxemburg
Samen met mijn ouders een kennis en mijn best vriend die ik ken sinds groep 1/2 van de basisschool gingen we kamperen in Luxemburg. We bleven vaak op de camping omdat er talloze leuke activiteiten waren voor jong en oud. Ook gingen we regelmatig zwemmen, uit eten en klimmen.

2012 – VS (Maryland/Washington)
Met mijn vader ging ik naar Maryland om mijn tantes/ooms/neefjes/nichtjes te bezoeken. Elke dag was een euforie om met zoveel familie gezellig te eten, drinken en praten. Het was niet alleen leuk maar ook ontzettend leerzaam voor mijn Engelse taal.

523468_109848949159035_602398488_n

2012 – Duinrell (Wassenaar)
Mijn ouwe vriend had mij uitgenodigd om samen met zijn ouders een week in Duinrell te verblijven. Natuurlijk was ik gegaan omdat er gratis toegang was voor in het park en zwembad (Tikibad). We zaten in een bungalowpark met gezellige mensen. Een paar keer zijn we naar het strand gegaan in Scheveningen wat 20 minuten rijden was.

2013 – Ethiopië
Met mijn ouders gingen we voor de 3e keer naar Ethiopië omdat we onze familie ontzettend miste.

2014 – Ethiopië
Samen met mijn vader die net beter is geworden van gevaarlijke maagbloedingen gingen we voor de 4e keer naar Ethiopië omdat mijn opa bijna 100 jaar werd maar niet konden wachten totdat hij daadwerkelijk jarig werd. Het ging namelijk best slecht met lopen, eten en zijn ogen. Dit was de eerst vakantie in Ethiopië waarvan ik alles heb onthouden omdat ik de vorige keren nog jong was en alles vergat.

2014 – Wieringen (Den Helder)
Samen met mijn vriendengroep (5 jongens-2 meiden) gingen we naar Wieringen waar we een villa hadden geboekt. Dit was de beste vakantie van mijn leven omdat ik nu zo hecht ben met de jongens en meiden.

10501797_673846056036097_1508216768523706049_n

2015 Lloret de Mar
Aankomende zomer gaan we met dezelfde vriendengroep naar het jongerenpaleis Lloret de Mar.